Eczesra1 Merhabalar kızım 4 aylık. Havalar çok ısındığından beri idrarı çok koyu ve çok az çiş yapıyor. Bu ara biraz meme reddi de var. Çok emse suya gerek yok diyeceğim ama o da yok. Biberon almıyor, kaşıkla verince de geri çıkarıyor. Var mı bir öneriniz?
Senazz11 Eczesra1 benim kızım 3 aylık kaşıkla veriyorum bazen çıkarıyor ama 1-2 vermeden sonra alışıyor
mehmetsevcan__11 Eczesra1 canm benim oglum da bugun 4. ayina girdi ben gunde 6-7 defa emzirmeden sonra cay kasigiyla dudaginin kenarindan ićiriyorum
niHanzade Eczesra1 Bence azar azar çay bardağıyla verin, heves ediyorlar bardağa nedense. Büyük olsa pipetli vs suluk olurdu da
meryembebek Benimki 6aylık bende birkaç damla anca içirebiliyorum ek gıda alıyor bir de ama içmiyor püskürtüyor 💆♀️
Dlaydners meryembebek aynı durumdayım. Emzik zaten tutmuyor plastik sevmiyor sanırım e biberon ycu da plastık olunca diş kaşımaya geçiyor suyu çekmeye değil. Bende içiremiyorum napcam bilmiyorum
Eczesra1 Dlaydners benim kızım da sevmiyor emzik ve biberon 🥲 güzel emse sıkıntı yok ama emmeyi de azalttı
Poyrazmom_ Dlaydners merhaba biberonun ucunu sıkarak fışkırtma yöntemiyle dilinin üstüne fışkırtın ben öyle yapıyorum içiyor öyle
ipegimsi Temiz müslin bezi ıslatın içme suyuyla onu emsin hem diş kasıntısına da iyi gelir ama dikkat edin bunu yaparken
ipegimsi Eczesra1 zaten çok içmesine de gerek yok anne sütünün yüzde sekseni su benim bebeğim bes ay yirmi günlük çok sıcaklar haricinde hiç su vermiyorum suan bebişlerin midesini suyla doldurmaya gerek yok artık böbrekleri bu su yüklemesini kaldırabilecek gelişmişlikte de değil ilk altı ay sadece anne sütü çişli bezine bakıyorum çiş koyulasmıssa az az veriyorum ben
Nisa0407 Bizim dördüncü ayımız bitti doktor önermedi anne sütünün %85 su dedi ama benim evimde çok sıcak kararsız kaldım
Eczesra1 ipegimsi zaten az emdiği ve çişi aşırı koyu olduğu için vermeye çalışıyorum ben de . Yoksa anne sütü yeterli biliyorum
Nevin25 Ben veriyorum ilk günden beri verdim 4 aylık oldu bugün çok huysuz ağlıyor meme istiyor ama emmiyor Ağlıyor tekrar
panikmom Mamajoo markasının kulplu su akıtmaz suluğunu deneyin isterseniz Benim bebeğim de suyun tadını bile sevmiyordu Kaşıkla bile içeremiyordum Bu suluğu kullandıktan sonra sevdi su içmeyi