Kızlar merhaba. Sanırım durgun yenidoğan döneminden sonra birden anneliğin bu evresine geçiş beni epey zorluyor. Yaşadığım şeyin normal olduğunun farkındayım fakat yardıma ihtiyacım var. Kızım 5 aylık oldu. Aktiviteler maksimum 2 dakika dikkatini çekiyor oyun halısında 5 dakika falan oynuyoruz. Babyjörnünde eline oyuncak veriyorum o da çok kısa süre dikkatini çekiyor. Tabi bu sürelerde hep onunla beraber ben de oynuyorum tuvalete bile gidemiyorum tahmin edersiniz ki. Bu durumda olan annelerim neler yapıyorsunuz ? Ne tür oyunlar oynuyorsunuz ? Bebeğimin durmasını nasıl sağlayabilirim ? Çünkü sürekli bir zırlama halinde 😂