Bende doğumdan 2bucuk ay sonra ilk reglimi olmuştum… şuan 3.Reglim… ve bebişim geceleri hiç uyanmadan uyuyan bebekti ben rüya öğünü yaptırıyordum sadece… son 3-4 gündür yani regl başladığından beri her gece 1 saat arayla uyanıyorux. Ve sütümün yetmediğini düşündüm sağlık ocağına gittik kilosu geride kalmış mama başla dedi. Bu zamana kadar anne sütüyle gelen bebeğime 2 gün önce de kaşık maması verdim aptamilin ve alerji yaptı… onu bıraktım. Ek gıdaya geçtiğimiz için kendim pirinç unu ve elmayla gece maması yaptım onu yedirdim ama yine uyandı sanki sütüm hiç yetmiyormuş hissine kapılmıştım bugğn başka çareler aramaya başlamıştım taaa ki bu postu görene kadar. Hatta devam sütü başlayacaktım🙃 en iyisi adetin bitmesini bekliyim bi ondan sonra bakalım ☺️