anne905 eylül sonu çok sıcak olmuyor, geçen sene biz de antalyaya gitmiştik kızım 9 aylıktı. Harika geçti bu sene de aynı tarihte gideceğiz inş, akşam 7 gibi falan soğuyordu hava kızıma uzun pantolon giydiriyordum aklınızda olsn
Tabi şuan kızınız neden hep ateşlendi onu bilmiyorum ama normalde eylül sonu bir şey olmaz