kuzey-21 ah canım biz neler çektik bizdede küçük küçük kırmızı noktalar. Vardı bir kaç gün sonra dedim alerji mi çünkü biz alerjimiz var alerji damlasi falan verdim geçmedi ardından iki üç gün sonra yüksek ateş geldi ama nasıl dirençli 39.5 gördüm ateş düşürücü verdim ve doktora gittik hatta dirseginde küçük noktalar birleşmiş böyle yara gibi olmuş doktor muayne etti bu şuan bebeklerde salgın bir hastalık önemli bişey değil ateşini kontrol altında tutun yeterli bır haftaya geçer dedi ateş 3 gün sürdü sonra noktalar bı çoğalır gibi olsu sonra sönmeye kabuk olmaya başladı bugün tam bir hafta oldu noktalar tam olarak gecmedi bir iki gün bekleyip tekrae goturcem hastaneye leke kalmasından korkuyorum aslında yoksa söndü bayağı