Perennnn ahh biz ne çektik bu ıkınmalardan ya bebeğim gece gündüz sürekli ıkınıyordu. Biz mama kullanıyorduk doktor mamanın içine bir tatlı kaşığı zeytinyağı koymamı söyledi enterogermina probiyotik kullandık hala kullanıyoruz, eğer çok çok zorlanırsa fitil kullandık fitilin yarımını sadece, mama değiştirdik hipp kullanıyorduk zaten o yaptı kabızlığı, aptamil comformil aldık doktorunda önerisiyle gaz ve kabızlık yapmıyordu ama o mamadada doymuyordu, normal aptamil aldık o da karın ağrısı yaptı en son similac aldık kaç aydır kullanıyoruz kızımın ne gaz ne kabızlığı kalmadı. Yinede doktora danışıp probiyotik kullanın, bebeğin sadece bacaklarını hafif sıcak suya sokun ve gaz kabızlık masajı var onlarıda uygulayın birde doktor şey demişti bebeklerde ıkınma normal kakalarını kendi yapmayı öğreniyorlar demişti yani öyle sert kakası yoksa endişelenmeyin ıkınma bizim tam 60 günlükken bitti sanırım 1 aylıkken felan başlamıştı çok kötü günlerdi ya