Hiç korkmayın biz İstanbuldan doğuya yolculuk yapmıştık bebekler arabayı seviyorlar sevdiği oyuncakları yanınıza alın bir de mola verdiğiniz zaman bebek arabasına oturtmuştum hiç sıkıntı çekmedik zaten yollarda benzincilerde genelde bebek bakım odaları oluyor oraları tercih ettik.