Gulra Bebeğim 3 gündür kabız.Bir kere yaptı sadece oda sert kücük top gibi. Dulcasoft verdik 8 ml akşam. Dozu nasıl ayarlanıyor.? Kaç kez verebilirim?
emayy Gulra onu doktorunuzun söylemesi gerekiyor kilosuna göre hesaplamisti doktor Max ne kadar verileceğini
beyzacmvrc Gulra kullandık biz bebeğin kaç aylık ki benimki 1.5 aylık falandi 2.5 ml dedi doktor eczacida 3 demişti Günde 1 defa yazıyordu kutuda
Minnakkk Gulra doktor kilosuna gore ayarlıyor onu. Biz sabah aksam 5 ml olarak basladık bir hafta devam et baktın puding kıvamında değil kakası sabah 10 ml aksam 5 ml dedi o da olmadı uc gun sonra sabah aksam 10 ml olarak devm et dedi surekli lik istşyor iki ay kadar duzenli kullandık biz
Aloneeee Gulra günde birkez sabah aç karnına verirseniz daha etkili oluyor. Vermeniz gereken ölçü yaşına göre içinde yazar.
beyzacmvrc Gulra reçetede yazmıyor herhslde değil mi? Doktorun söylemesi lazımdı Size verdiği recetede yazabilir belki
Gulra Minnakkk merhaba bebeginiz kaç aylık benim 15 aylık. 10 kilo 100 gram akşam sadece 8 ml vermiştim
beyzacmvrc Minnakkk benim bebegim 2 ay 10 günlük. Duzenli kullanınca bağırsakları normal düzene döndü mü acaba Bizimki 7 8 gün falan yapamadığı oldu. Şu kadar gun kullanın falan demedi 5 günü geçince ver dedi sadece
Minnakkk Gulra 18 aylık felandı kullnadıgmzda herhalde tam hatırlamıyorum kilosu da 8 bucuk falandı net hatırlamıyorum ama işte bize sabah aksam 5 ml olarak baslamıstı
Minnakkk beyzacmvrc bizde bagırsak tembelliği vardı kakasını tutuyormuş 18 aylık felandı o zaman kullandığımız da faydasını gorduk ama biz daha cok anne sutunu bırakınca kaka mız duzene girdi 13 14 gun yapmadıgını biliyorum suan cok sukur hergun yapıyır
beyzacmvrc Minnakkk ya bizim de öyle 4 gün bazen 7-8 gün sürüyor. Bugün kontrol vardı hemde aşıları yaptırdık. Doktora bahsettim kakasını yapamıyo diye gazı kokulu mu dedi kakasını yapınca kokulu mu dedi evet dedim süt alerjisi olabilir dedi süt ürünleri tüketme dedi süt peynir yoğurt kaymak tereyağ hatta dana eti bunları yeme 1 ay diyet uygula takip edelim dedi Sizde de koku problemi oluyor muydu. Süt alerjisinde mukuslu ve kanlı kaka olurmus döküntü olurmuş vücutta egzama falan. Hiçbiri yok bizde neden böyle dedi anlamadım Benim kızım ilk 20 günden sonra böyle oldu kızım yapmamaha başladı koku başladi Birkaç yere daha götürücem emin olmak için