Merhaba, yakın zamanda bir kaç kez korunmasız ilişki yaşadık. Gebelik belirtileri hissettiğim için test yaptım bu sabah ve pozitif çıktı sonra hemen hastaneye gittim. Yani çok yeni olduğuna emindim varsa bile testte çıkmaz belki falan diye düşünmüştüm ama test hemen iki çzigi olunca aceleyle hasteneye gittim. Ultrasonda kese göründü ama erken gebelik olabilir şimdi boş demek için erken iki hafta sonra yine gel dedi doktor. Asistanına bilgi verirkende 5 hafta 6 günlük gibi falan dedi. Bu durumu yaşayan varmı? Boş görünmesi normal mi kafama takıldı şimdi biraz araştırma yapınca