Merhabalar, bebegim suan 2 aylik, dun doktora gittigimizde kafasi biraz buyuk dedi, kafasi 97 persentilde, boyu ve kilosu 50 persentilde.
Bugun de esim, cocukken kendi cekilen MRinda hidrosefali gorduklerini soyledi. Aklima kurt dustu, bebegimdeki belirtiler sunlar;
Yanlardaki damarlar belli, cok beyaz bir bebek ben ondandir diye dusunuyordum ama vucudunun diger yerlerini kontrol ettim belirgin damarlar yok,
Uykuya dalarken gozlerinde kayma oluyor dogdugundan beri, bu normal mi emin degilim
Kakasini yaptiktan sonra bi sure hareketsiz bir noktaya bakiyor sonra tekrar hareketleniyor, bundan da nobet mi geciriyor diye suphelenmistm ama cok sik olunca cok onem gostermedim
Ayrica doktor kafasinda duzlesme var dedi, dogdugundan beri duzlesmesin diye ortasi delik yastigi kullaniyoruz ama ona ragmen duzlesme olmus, ben kafasinin buyuklugune bagliyorum bunu biraz, belki yastik kucuk geliyordur.
Hidrosefalisi olanlar bu belirtileri gorduler mi acaba?
Duz kafa icin de pozisyon değiştiriyorum surekli, baska ne yapabilirim?