Genc_anneee Kızlar Merhaba aranıza yeni katıldım. Bebeğim 3 günlük sütüm var git Gide de artıyor bin şükür sorun şu ki oğlum mememi tutamiyor günde bir veya iki kez zorla tutturuyorum geri kalanı pompayla sagip kaşıkla veriyorum ne yapmam gerekiyor
ipek_ipek Genc_anneee hayırlı bir ömrü olsun bebişinin inşallah. Pompayla sağdıktan sonra ucu biraz çıkar ucu çıkınca emzirmeyi dene daha rahat tutar. Bir de silikon gögüs ucları satılıyor bir süre onları takıp emzirebilirsin. Zaten bebeğin emdikçe gögüs ucun çıkacak biraz da yara olacak ama olsun bebişlerimiz için değer...
2YildizAnnesi Genc_anneee tas gibi olduysa eger emmedigindendir. Bol bol sag ki yine yumusasin, sakin aksatma öyle ver.. yolds tutamaz, birde silikon meme ucu kullan, simdilik isini hafifletir