Kızlar 8 buçuk aylık kızım var , son haftalara kadar gayet usluydu diş çıkarıyor malum bi de sırasız çıkarıyor. Alt dişleri geldi şimdi köpek dişlere geçti. O kadar huysuz ki anlatamam. Köpek dişleri zor çıkarmış ve geç çıkarmış. Aynı zamanda atak haftasında. Bu durumu yaşayan varsa bu kadar zorlayan şey diş mi sizce , alt dişlerini çıkarırken böyle olmamıştı hiç. Gün içinde keyifli olup da durduğu an kalmadı desem yeridir. Sürekli ıııııııı sesi ve ağlama sesi. Gerçekten yoruldum. Aynı şeyleri yaşayan varsa geçecek diyin geçti diyin de en azından bundandır diyim.