Deletedmom_110 Sağlam mı kızlar emniyet kemeri vs memnun musunuz evde antilop var çok memnunum fakat su kısımdan kırılmış anlamsızca neden oldu anlıyamadım almam gerekli bunu da kullanırım suan kullanıyorum ama sağlam da olsun elimde
Bebisss03 @Deletedmom_110 Canım bu İKEA’nın antilop modelinden memnun musun bende bunu aldım ama elime gelmedi henüz
Deletedmom_110 Bebisss03 aaa iptal et kuzu Ikea kendi sitesinde 681 ee geliyor kalanla çocuğuna başka eksiğini alırsın ya da baby plus star al suan 270 muadiliii ben ondan sipariş verdim vısaaa karta 300 tl ye 50 tl daha indirim yaptı 222 aldım
Bebisss03 Deletedmom_110 yaaa kuzum teşekkür ederim İKEA’nın kendi sitesine bakmamıştım ya hatta şu an 466 tl gözüküyor tekrar indirim olmuş iptal ettim ordan aldım teşekkür ederim canım
Deletedmom_110 Bebisss03 rica ederim cm’m ne demek evet tepsisi de ayrı cnm ıkeaaa muadili diyor seçme nedenimmm demir ayağı da baby plus starındaaa zaten baktım dandik gibi bende Ikea tekrar sipariş edicem🌺🌺