Durukusum-10 Merhaba kızlar 6 aylık olduk ve diş sıkıntımız var. Kullandığınız memnun kaldığınız bitkisel temiz içerikli diş jeli yada tozlardan hangisini önerirsiniz?
irva Durukusum-10 Tetagil granül en iyisi.İçerik olarak da temiz.Şase halinde kutusu da zaten.Tozu direk ağzına döküyordum dil üstüne veya altına.Hemen eriyordu.
starwomen Durukusum-10 ilk zamanlar elimle sürüyordum ama sonra kendisi yapmak istediği için şaşeyi kaşığa döküp veriyorum
hzloner Durukusum-10 ağzının içine döküyorum emiyor bazen de diş fırçasına döküp fırçalıyorum bebeğim 11 aylık
beyzzsenturkk_ Durukusum-10 ben direkt ağzının icine döküyorum peşine de dondurduğum sulu diş kaşıma oyuncagını veriyorum baya rahatlatıyor ilk dişimizi 1 hafta böyle cıkarttık 2. dişin nasıl çıktığını bile hissetmedik tekrar kullanmadık bile öyle diyim
Esrasyacan Saglık ocagında bi hemsire aroma terapiyi önerdi bize. Eczanede yaptırdık uzmana cok memnun kaldık bitkisel tavsiye ederim