yakup6752 8 saat denemiştim sıcak haldeydi hala koyduğum gibiydi yani daha fazla saatte kalır iki gün önce kullandım ama yoğurt koyup getirdim soğukluğuda çok iyiydi ben sonradan ebebeğin şu meşhur turuncu tutma yeri olan termosundan da denk gelip aldım ona da çorba koymuştum o da sıcaktı ikisini de beğendim ben