Merhaba kızlar pazartesi günü denize girdik 2 ve 5 yaşlarında iki çocuğum var Salı günü hasta oldular önce oğlumun ateşi çıktı burnu akmaya başladı bugün de kızımın ateşi çıkıyor yazın da nasıl becerdik hasta olmayı Allah aşkına bizim gibi olan var mı