Nevbahar çamlıca erdem hastanesindeki tüm doktarlarla çalıştım doğumhane hemşiresiydim orada , adalet hanım iyidir titiz çalışır fakat muhafazakardır ( bazı insanlar nedense bundan rahatsız oluyor) bu yüzden söyledim. Ayşe hanım adalet hnım gibidir çok tecrübeli ve güler yüzlüdür. Asuman hanım hala oradaysa asla tavsiye etmem sinirlendiğinde insanlara köpek gibi davranıyor afedersiniz. Tülin hanım var çok şeker. Yani hepsi birbirinden iyi doktorlar fakat asuman hanım hariç. Hepsine güvenerek gidebilirsiniz.