Kızlar bebeğim ayın 13 u gelse 4 aya dönecek 1 hafta önce idrar yolu enfeksiyonundan hastanede yattık hergun hastaneye gittik farklı hastanelere de gittik bilemediler çocuğumun sadece baş kısmında ateş vardı başka hiçbir yerinde yoktu çocuğun birşeyi yok enfeksiyon gözüküyor ama nerde olduğu belli değil çok az değeri antibiyotik baslayamayiz diyip calpol kullan diyip gönderdiler ve çocuğumun enfeksiyonu günden güne daha da artmış en sonunda değeri tamamen yükselince farkedildi ve yatış verdiler çok şükür o günleri atlattık dünden beri de sürekli hapşırma öksürme ve hırıltı var dün yine hastaneye götürdük hemen boğazında cigerlerinde birşey yok kulağında kızarıklık var diyip damla verdiler ben çok itimat etmedim açıkçası çünkü çocukta birşey olduğu çok belli hırıltısına hapşırmasina uyuyamiyor herseyine anne baba olarak çok dikkat eden insanlarız ama niye bu kadar sık hasta olmaya başladı anlayamıyorum gerçekten çok bunaldım emerken sürekli terliyor sürekli üstünü değiştiriyorum ama yinede oldu ne yapmam lazım sizde de oluyor mu bir akıl verin lütfen😔😔