Bende sizin gibi korkmuştum ama hiç öyle olmadı. Her çocuk farklıdır benim oğlum hiç anlamadı kolunu bacaklarını sallamaya devam etti. İki bacaktan bir de koldan vuruldu. Kol aşısına dikkat ettim su hiçbir şekilde değmedi. Aşı olduğu akşam çok hafif ateşi vardı calpol verdim 1cay kaşığı kadar hemen düştü ağrısını da aldı sanırım. Gece saat başı ben uyandım bebeğim uyudu ben ateşini kontrol ettim hiç çıkmadı.