Zeynepyavuz kizlar ben 2 ayliktan beri solomombaby kangru kullaniyorum. İcinde kendi yenidogan aparatiyla beraber aldim bebegim cok rahat etti. Doktora da sordum, ergonomik oldugu icin kullanabilirsiniz dedi. Su an 4 aylik hala kullaniyorum bazen pusetine oturmak istemiyo, hemen kangruya takip cikiyorum, zaten genelde etrafa bakinirken uyuyakaliyo, benim icin de cok rahatlik oluyo. Kesinlikle öneririm.