Elif_kaya42 Merhaba anneler benim 11 aylık kızım var ve doğduğundan beri dvitamini ve kan ilacını kullanıyoruz . Bu ürünlerin ne zaman kullanılması bırakılıyor bilgisi olan var mı
CaninannesiCemre Elif_kaya42 Kan ilacını 9.ayda testler yapıyorlar ,orda her şey yolunda ise bırakıyorsunuz diye biliyorum ben.D vitamini de baya bi süre kullanılıyor 1 yaşa kadar ve sonrasında da..siz 9.ayda test vs yaptırdınız mı
berkinannesi_ Elif_kaya42 bugün tahlil verdim ve herşeyi normal çıktı ikisinide bıraktık 1 yaşında oğlum
Elif_kaya42 CaninannesiCemre hayır test yapmadılar , ama 1 yaşında aşısı var . Heralde o zaman söyleyecekler bize