safis12 geçti bacım çok şükür. 3.cü seferde geçti hemde ne çok korkmuştum. Benim oğlan bi de hiç tepki vermiyordu. Büyük oğlum kulagının dibinde çığlık atıyordu hiç tepkinin t si yoktu. Şimdi de yanından geçsem uyanıyor. Kulagına su kaçmıştır. Yıka çocuğu. Banyo yaptırmaya korkuyorsan göbek bağı yüzünden internete var. Sar havluya vücudunu sadece basını yıka. Yıkandıkça açılıyor kulakları. Geçer bebeğin Allah’ın izni ile.