Kızlar bebeğim 1.5 aylık her akşam banyo yaptıktan sonra gece uykusuna geçer 2-3 defa ancak uyanırdı dün akşama doğru çok huysuzlandı emmek istemedi memedeyken bile ağladı çok çaresiz kaldım bir yeri mi ağrıyor acaba diye calpol verdim sonra banyo yaptırdım ama gece 10 dakika aralıklarla en fazla 20 dakikadır yani çığlık çığlığa uyandı normalde gece uyandığı zaman asla o kadar ağlamaz beşiğinden aldığım an susuyordu ama doğru düzgün uyumadı hiç başına gelen var mı neyi olabilir anlamıyorum