Sebusebu Minik23 benim eşim kullanırdı eskiden. Jiletten farkı yok. Ayrıca cok yogun bir kokusu var sırf bu nedenle gebelikte kullanılmaz diye düşünüyorum. O keskin koku tüm evi sarıyor. Jilet kullan daha temiz
beyzzsenturkk_ Minik23 eşim kullandı 2 kere ilkinde ona çok dokundu sırtı komple mayın tarlasına döndü ikincisinde daha az beklettik yine aynıydı ben bu tarz şeyleri asla kullanmam eşimde merakından kullandı ve o izler kaldı geçmedi iğrenç bişey
Summerwine95 Minik23 ay leş gibi kokuyor kullanmayın ya cigerlerinize yazık.Yurtta kızlar yapardı bütün yurt kokardı
Hbuksen Minik23 çürük yumurta gibi kokuyor. Pisliği de cabası, o kadar uğraştıktan sonra birde banyoyu temizleme derdi. Jiletten de bir farkı yok. Jiletle kaç günde çıkıyorsa bunla daha çabuk çıkıyo kalıyo çünkü tam almıyo bile
tazeanneyimben Ben bekarken birkaç kere kullandım iç bölgelere değdirmememeye dikkat edin aşşşırı yakıyor ben gebelikte diğer tüy dökücü kremleri kullanmıştım bir sıkıntı olmadı yanma da olmamıştı
Minik23 tazeanneyimben bir yakınım ve annem kullandı 2 haftaya bir çıkıyor ve zamanla seyrediyor dedi kökten alıyor dediler
tazeanneyimben Minik23 yok bacım jiletle aynı hepsi aynı gerçi tek çözüm lazer o bile zamanla çıkıyor 😂
tazeanneyimben Minik23 yok ya hem de aşırı kötü kokuyor arkadaşların dediği gibi en iyisi diğer tüy dökücü kremler
yagmurkokusu_ Çok kötü kokuyor bebek filan varsa denemeyin o koku 2 3 gün geçmiyor. Bekarken kullandım hem tahriş etti hem de kokusu siniyor deriye eve heryere.
Minaa66 Minik23 kolay suruluyor hemen tuyden kurtariyor diye kullaniyorum ben dogumdan beri kullanamadm bu aralar yine yapcam kokten almiyor tabiki ama jilet gorunumunden bir tik iyi yapiyor