Gizzzzz-giz bademli_puding ya benimkinin çok sıkıntısı yok ben aşırı uykusuzluk çekmedim hep geceleri emer uyurdu yenidoğanken bile ama bakalım nasıl olacak
bademli_puding Gizzzzz-giz ne güzel benim bebeğimde gaz olmadığı sürece gece sadece emmek için uyanır uyur ama gündüz uykusu yok maalesef
gulsun-36 bademli_puding benim bebeğim de 3 aylık akşam 9.30 da uyutuyorum sabah 8 e kadar uyur gece iki ve ya üç kez beslenme için uyanır sonra devam eder uyumaya gündüz de sabah 1 öğlen 2 saat uyur sonra maalesef hep şekerleme türü gündüz uykularını pek sevmez ama buna şükür diyorum geceleri uyuyoruz ☺️
Edkrc aysenurbtn 3. Ayına kadar 2 saatte bir emzirdim gece sütuyle sabah sütu çok farklı gece daha besleyici oluyor gelişimi için önemli olduğunu biliyorum yapabilirseniz öneririm 😌
Znpmd bademli_puding 11 aylık herşey yolunda ise, 9 da uyanır de 12 de ilk uyku, 13.30 da uyanır. 17.30 gibi 2. Uyku. 21.30 da gece uykusu.
Havvaaaysuna bademli_puding 2 aylıkken bizimde gece 1 öğlen 11-12 ydi şuan 8 aylık gece 22:30-23:00 arası uyur sabah 9-9:30 arası uyanır gecede bi kaç kere emer
Mayaden bademli_puding bizde iki aylık olduk son 4-5 gündür ne uyuma ne uyanma saati belli gün içinde 10 ar dk anca uyuyuyor akşamda uyuması bazen 12 bazen daha geç olabiliyor
rstoglu10_cnr Cady ya maşallah benim oğlum gündüz çok uyuyor derin olmadan 1 saat 40 dk falan gece 3-4 saat derin uyuyor sabah ezanı ile uyanıyor sonrası daha tövbe derin uyku yok nasıl oluyor böyle ya bana da akıl verin
Mayaden bademli_puding 37 haftalık doğduk uygulamaya göre 5. Hafta atağına girmiş sanırım onunda etkisi büyük 😵💫
bademli_puding Cady o sorun bende de var banyoda yapsam erkenden uyutmayada götürsem 12 den önce uyumuyor
Winky bademli_puding 8 ay 18 günlük 7-7.30 gibi yatar 7 gibi kalkar sabah 10 da ilk uyku 1.30 saat kadar bazen o kadar bile olmuyor 2.30 gibi geri yatar 4 olmadan uykuyu bitiriyoruz tabi gece uyanmaları oluyor eskiden 2 kere ben rüya öğünü yapardım 8 aya girdiğimizden beri sürekli uyanıyor
KLORAK esrathegulcesmom ben 2. Ayda başladım ama basbasa bırakmadım uyuduğu anda aldım şimdi 4 aylık bırakıyorum tamamen ama zaten 4. Ayda alışıyorlar
Gokcenur_55_61 Cady aynı durumdayız gündüzleri hiç uyku yok kızım banyo yapınca ayılıyor daha çok gece uykusuna geçiş geçen ay 10 buçuk gbiydi son 2 hdtadr 12yi buluyoruz ama gündüz neredeyse 2 saat bile uyumuyor evin içinde dört dönüyoruz kızımla
Angelina Idontmuhattap benim kide 11 aylik +10günlük tıpki sizinki gibi her saat başı uyaniyor yarim saate gunduz de gecede hep aynı