Karaaslan2 Meme mama baba nerde . Bu kelimeler var komut alip eder . Kartlardski bir cok seyi tanir . Ama asla dede annne vs demez inatla baba diyor napmamis lwsim veya sizinkiler ne durumds
Mucizelerherzaman Karaaslan2 anlaması komut alması önemli sizin bebeğinize yapıyor 1 yaşta 2 kelimenin olmasına ve anlamasını ölçüt alıyorlar diye okumuştum. 15 ayımıza yeni girdik 9 kelimesi var
A2B4 Karaaslan2 işaret eder herşeyi anlar çocuk pskiytr gittik hatta kelimesi yok diye denver 2 testi çok çok iyi çıktı alıcı dil üst seviyede 🙏 gel gel demeye başladı yeni yeni arada anne diyor.mama,baba diyor.ama baba ve mamayi sirali da söylüyor yani bababa,mamamama gibi ….bu yüzden özel dil terapistine gidip destek alicaz hızlanması için….haftaya….
Kuzeymomss Karaaslan2 Canı isterse anne diyor, ama genellikle abla ve ismimle sesleniyor ya. İsmim 3 harfli olduğu ve kolay olduğu için anne desene oğlum diyorum ismimi söylüyor 🤦🏼♀️ bu arada benim oğlum da 15 aylık
Gungun_61 Karaaslan2 anne abi mama gel düş anneanne dede bunları söylüyor ama asla baba demiyor 😂babasına da abi diyor.yapma dediğimi asla yapmıyor ama yapmadığı için krize giriyor 😫denizi görünce ya da banyoyu görünce eliyle yıkanma işareti yapıyor.tutunarak yürüyor ayakta duruyor ama hala yürümüyor
Karaaslan2 Mucizelerherzaman komut aliyor . Kartlarda civci kopek ordek kedi inek bebek civciv bunlari goster dediyimde gosterir ama taklit etmez bazen mooo der arabayada vimvin der .
Duyguu17 Benim bebeğim de 15 aylık sizinki gibi her şeyi anlıyor, söylediklerimizi yapıyor baba mama meme nene dede bu gel diyor her şeyi de söylemeye çalışıyor anlamlı anlamsız anne bizde dedirtemedik henüz ama normal bence🙂
Karaaslan2 Duyguu17 insan ister istemes terettut ediyor. Ya herseye ihh ihhh diye mizmizlanmasi var bide
Duyguu17 Karaaslan2 Evet ııhh ııhh diye mızmızlanma sürekli o şekilde bir şeyleri gösterme bizde de var. Her cocuğun gelişimi farklı işte
Kuzeymomss Karaaslan2 baba, dede, mama, meme, araba, gel gel, abla, abi ve kardeşimin ismini söylüyor canı isterse de dayı diyor aklıma gelen bunlar
AysimaMira Karaaslan2 bizde bir çok kelime soyluyoruz ama anne yok bn anne dedirtmeye çalıştıkça o baba dyodu sürekli ama artık baba da değil babammm diyor gülerek hatta dalga geçerek 😅 bnce herşeyi anliyirlar ve inat ediyorlar bizimle
Rumuz_13 Karaaslan2 dr bize birşeyi çok söyletmeye çalışırsanız çıcuk ona tepki verir dedi günlük akışta kullanın demişti o anlarmış bir süre sonra