Merhabalar sizlere bişey danışıcam bebeğim 6 aylık. Aşşırı korku var evde bağrış çağrış olmaz. Korkuda şöyle mesela uyuyo alıp anne yanı beşiğine koycam gözünü açıyo korkuyo elleri titriyo gözlerini açıyo kocaman. Ya sebebi nedir nasıl aşarız bu durumu