Seyma-06 Kızlar oğluma salı günü sabah 10 da ikinci ay aşıları karma olanlar yapıldı. 3 gün duş aldırmayın dediler ama hava çok sıcak bir türlü uykuya geçemedi geceden beri sıcaktan uyuyamıyor da bu gün yıkasam birşey olur mu sizce
zeynep-yilmaz Seyma-06 direk duş aldırmasanızda ıslak şampuanlı bezle vücudunu silin isterseniz ben öyle yapıyordum
Tomris-Hatun Seyma-06 yav yok ben asidan gelip dus aldiriodum saglik ocagindan mikrop kapmasinlar die
Cady Seyma-06 benim kızım 2 ay 3 günlük oldu sağlık ocağı daha aramadi . Sizin bebegini kaç ay kaç günlükken oldu aşılarını
Aselhuma41 Seyma-06 koluna su degdirmeyin belden aşağı yikayabililirsinis sorun olmaz ama özellikle verem asisinin yapildugu kola su temas ettirmeyin
Aselhuma41 Tomris-Hatun verem aşısının olduğu kola su degmemesi onemlidir çünkü o aşıyı direk deri altına yapiyorlar orayi hafif sisiriyorlar önemli olmasa kola su degdirmeyin demezler
Aselhuma41 Cady sağlık ocağını sis arayın çünkü 2. Ay aşısıda verem aşısı bir fleekon üzerinden yapılıyor tek bir flekonda 15 doz var eğer sağlık ocağında 2 aylık bebek sayısı çok az ise sayıyı tamamlamak için bekliyorlar sordurun muhakak o aşıyı geciktirmeyin
Tomris-Hatun Aselhuma41 verem asisindan bende yaptirmadim dogru digerlerinde yaptirdim hepsinde yaptirmayin diolar
Kumsal0606 Aselhuma41 benimkide 2 Ay 4 günlük ne zamana kadar yapılması gerekiyordu ben sağlık ocağına mesajda attım geri dönmediler illa getirtcekler ya
Seyma-06 @Cady 2 ay 2 günlük olduk ama benide aramadılar ben kendim ulaştım gidince de eşim sizin takip etmeniz lazım biz mi koşucaz peşinizde diye kızdı oradakilere
Merve260313-goktug Bence çok zorunda olmadıkça aldırmayın ben birkere aldırdım hemen ateşlendi duş aldırmadan önce çok iyi halbuki