NaimeYilmaz merhaba, 4 yıl arayla iki ayak bileğimde de düşme sonucu kemik iliği ödemi vardı. Mr ı düşmenin hemen sonrasında çektirmiştim, öyle öğrendim ve ilk düştüğümde 2.5 ay hiç ayağımı basmadım, sıcak soğuk kovaya ayağımı soktum krem vs kullandım. Sonrasında kendi araştırmalarım sonucu hiperbarik tedaviye başladım. O bana epey iyi gelmişti.
Sizin düştükten sonra epey zaman geçmiş sanırım, (bu arada burkulan ayak tekrar burkulmaya çok meyillidir) avasküler nekroza dönmemiş ödem değil mi?