Merhaba arkadaşlar, 3 ayına az kalmış bebeğimi yatağına yatırıyorum kendi kendine uyuyor. bu dönemde çok kucak istemesi gerekirken benim garip çocuğum kendi kendine uyuyor. acaba diyorum yenidoğanken kucağıma çok almadımmı, anne bebek bağı kuramadımmı ki pışpışlanmaya ihtiyaç duymuyor, kucak istemiyor