tomvejerry 3 aylık bebeğe duphalac veriliyomuymuş şaşırdım. denemişsinizdir mutlaka ama bi tavsiyede bulunayım. küvette ılık suda yatırsanız sonrada güzel masaj yapsanız, benim bebeğimi yıkayıp masajını yapıp mamasını içirince mutlaka kakasını yapar, bide nedendir bilmem ama özellikle mama yerken kaka yapar. lavman 1 kereye mahsus çözüm hem devamlı yapınca etkisi kalmıyor. ondan daha böyle evde yapabileceğiniz şeyleri deneyin bence, geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻