livanurvealpinannesi61 Nurmolla ateş düşürücüler 20 gün sonra etkisini kaybediyor. 20 sonra yenisini almak gerekiyor. Açılınca 20 gün lıllakmke demişti doktor ve eczacı.
sadekahve_bitter Nurmolla burda eczacı bi anne vardı dolapta tutulması gerektiğini söylemişti banyo gibi güneş almayan dolaplarda saklanmalıdır. Bizim eczacıda etrafı şekerlendirse kullanmayın yenileyin demişti
cicekkizlarimbalkizlarim Nurmolla aile hekimimiz ve cocuk doktorumuz 2 aydan sonra etkisi azalıyor demişti.
Mgf Mi-Mi bende öyle okudum üzerindede yazıyor 25 derecenin altında odası sıcaklığında.ama evler çok sıcak en serin oda 28 29 derece.bu durumda npiliyo acaba
Serpil51 Mgf odadaki dolaplarin içi daha serin oluyo ben kızımın dolabındaki bir raf ilaçlara ayırdım tabi yüksek olacak ulaşmasın
Mgf Serpil51 bende kilerdeki dolabima koyuyorum ama orasına sıcakta diye düşünüyorum havalar aşırı sıcak malum