Ezoooo Barlas03 Ben kullanıyorum beyaz korkuluklu olanını , 6.aya kdr normaldi her şey ama şu an bebiş yatakta dönüp durduğu için beşik bir tık daha geniş olsa iyi olurdu ama yine de kullanmaya devam edeceğim inşallah