Ahh kızlar bir anlık oldu herşey. Uyanmıştı beşiğinden aldım duvardan tarafa yatırdım bi yandan da hala uykum var, aslında kızımın sesine kıpırdamasına hemen uyanırım ama sabah nedense çok fazla uykum oluyor hemen uyansamda bi ağırlık oluyo zor uyanıyorum. Neyse kızım reflü yatağından kayıp aşağı doğru iniyor bende tuttum diğer tarafıma aldım yan yatırdım bi yandan da kolumla tutuyorum öyle konuşuyodum o yüzümle oynuyordu felan nasıl oldu anlamadım uyumuşum hemde derin 🥺 sonra kızım düşmüş ben eşimin sesine uyandım böyle acı acı aaa diye bi uyandı ben şok yanımda kızımın olduğu ve o anda olmadığının bile farkında değilim sonra bebeğim ağladı sonra hemen bastım kucağıma sustu hemen yazık gülücükler atmaya başladı kafasında felan şişlik sıkıntı yok zaten yerle yatağın mesafesi az ve Allahdan halı olunca sert zemin değildi ama nasıl canımız acıdı eşim kızımıza çok düşkün o acıyla bana bi tane vurur diye düşündüm ama kızdı haklı olarak ya normalde hiç yapmazdım böyle hata yada ne kadar uykulu olursam oluyum asla uyumazdım bugün neden böyle oldu anlamadım resmen herşey bi dk içinde oldu ya Allah korusun bebeklerimizi çok canım acıyo şuan hep benim dikkatsizliğim kendime ne diyim bilmiyorum ki 😡