MommmyAS daha dün post açtım bununla ilgili ama kv aldatılma postları kadar dikkat çekmiyor ne yazık ki,, bir bayan bana ayrılık kaygısı olabilir demişti gece hep yanımda yatırdım gerçekten hiç uyanmadı,normalde hiç yatmaz yanımızda doğduğundan beri kendi beşiğinde yatar