Tek çıkmıyorum hiç 😂 ya eşim ya da annemlerle filan çıkıyorum çünkü zor . Mesela biri bebek arabasında yatarken diğeri koşmak isticek nasıl olcak 😁 az daha beklemek lazım ya da kanguruyla filan çıkacaksın küçüğü ona katıp büyüğü elinden tutarsın ama tekrar söylim zor kaşla göz arasında büyüğü kaybolabilir