Çok normal yeni doğan memeklerde moro refleksleri dediğimiz el kol oynatma çırpınma hafif sese bile dönme sıçrama gibi durumlar yaşanır aslında sağlıklı olduğunun göstergesi en güzel yarım kundak yapman o zaman daha daha rahat yattığını göreceksin dar karanlık bir ortamdan kocaman bir dunyaya doğdu 😊