Kızlar bir oğlum var 3.5 yaşında tam. Normalde 6 aylıktan beri kendi uyurdu uyku eğitimi vermiştim. Ne diş de hastalık uykumuzu etkilememişti. 3 yaş doğum gününden beri öğle uykusu yapmamak istedi tamam dedik. Sonra yapmayınca yorgun yattığı için sabah daha erken uyanmaları başladı ve bitmiyor 6 ay oldu. 1 aydır kreşe gidiyor, orada öğlen uyuyorlar 1 saat kadar. Bazen de uyumuyormuş akşam erken yatıyor o zaman 8 gibi. Uyursa da 9, 9.30 da denedik yok çocuk çoğu gece saat kurulu gibi 5 de 5 buçukda ayakta. Mızmızlanıyor ağlıyor uyuyamıyorum diye. Akşam uykusuna da zor geçiyor sürekli yanında durmamızı istiyor. Gece lambası da var yanında da duruyoruz o da olmuyor artık, gece uyanıp yine dur demeye başladı. Korkuları başladı ara ara söylüyor ama yanında da duruyoruz yok olmuyor. Sinirlerimiz çok yıprandı eşimle de, 2.5 aylık bebeğimiz var gazlı bir de onunla uğraşıyoruz. Bir de yanımıza gelip de yatmıyor yani kıskançlık desek istemiyor da. Bay bay night denedik sadece uykuya geçişi kolaylaştırdı yine uyandı yani. Sizin çocuklarda durum nasıl ben çözemiyorum çok yoruldum artık, komşum bir hocaya götür okusun diyor götüreyim mi sizce böyle olur mu hiç bilmiyorum da, ya da vitamin eksikliği vs sebep olur mu bu duruma doktora da götürücem yine de. Ne diyorsunuz, fikri olan?