Kızım 22 aylık doğduğundan beri bana düşkün bir bebek emzirmeye bağlıyordum emmeyi de bıraktık gündüzleri babasıyla vakit geçiriyor nöbet usulü çalışıyor babası gece kalkmalarimiz devam ediyor gece kalkınca asla babasında sakinlesmiyor sallanmak istiyor ama babası alınca ağlamasını arttırıyor bazen gündüz de istemiyor babasıyla oynamak vakit geçirmek hep ben yanında olayım istiyor bu durum yoruyor beni ilgili bı baba aslnda ama neden böyle yapıyor kızım bilmiyorum yakında bende işe başlayacağım nöbete gittiğimde babasıyla kalacak nasıl yapacaklar kara kara düşünüyorum bı çözümü yada önerisi olan varsa yada aynı durumu yaşayan diye yazmak istedim 😊