Kızlar bazı sebeplerden kendi evimiz henüz hazır olmadığı için kendi annemde kalıyoruz. Eşim bebegim ben
Annem iki aydır kaşınıyor doktora git diyoruz devlet harici gitmem dedi. En sonunda devletten randevu aldı gitti. UYUZ ÇIKTI. AY DELİRİCEM bende de ufak çaplı kaşıntı var. Belkide psikolojik bilmiyorum yarın sabah cildiye gidicem. Ay uyuz olan var mı ya. Bebeğe geçerse kafayı yerim