Benimde küçük bi kısmında çok hafif kanlı sarı bi akıntı olmuştu doktor iltihaplanmış demişti sürekli kuru kalması lazım o bölgenin sıcaklardan dolayı nemleniyo haliyle, teramisin ve fitokrem verdi doktor sabah akşam sürdüm gazlı bez koydum bi kaç güne geçti. Eğer geçmezse ve kanamada ( hala varsa kanaman) normalden farklı bi renk görürsen gel dedi doktor onun dışında korkulcak bişey yok dedi