Kızlar bebeğim 3 aylık rabbim sağlıklı uzun ömürler nasip etsin, herkesin bebişinede aynı şekilde
Ama bazen nedense böyle bir düşüncelere dalıyorum ya bana bişey olursa ölürsem bebeğime kim bakacak annesiz yapamaz , babası bakar şüphem yok ama bir bebeğin her zaman en çok anneye ihtiyacı vardır ,
Allahım ben niye böyle düşüncelere giriyorum ya düşünmekten başıma ağrılar giriyor kafayımı yedim bir tek ben mi böyleyimm
Annelik böyle bişey heralde 😞