Kızlar kızım aşırı aşırı hareketli televizyon izler sandalyeden koltuğa tırmanır elinde telefon varken şekilden şekile girer ve hep bu şekilde normalde TV izleyen yaşıt arkadaşları var kitlenir kalır iyi birşey değil tabi ama nasıl kısaca ozetlesem bilemedim hep bu şekilde hareketli bir bebekti enerjisini attığı günde bu şekilde acaba hiperaktif çocuk mu oluyor hangi doktora goturebilirim dizinde çocuklarınız böyle mi acaba kızımın şöyle sabit durduğunu hiç göremem