Sofyademir ben 2 gun önce test yaptım pozıtıf mı dıger cızgı cok sıliktı 2 gunde net olsu acaba hamılemıyım
fatmaa37demir Sofyademir genellikle çoğu testte yazar. Silik olsa da hamilesiniz falan diye. Hamilesiniz gibi görünüyor hayırlı olsun
AnnaKarenina_ Sofyademir ilk 5 dk içinde çizşgi olursa evet silik bile olsa hamilesiniz ama eğer sonra çizgi çıktıysa değilsiniz
Nisansmomm Benimkide hemen hemen böyleydi hayırlı olsun sizede ama siz yinede kesin sonuç için bir kan verin derim
-Kuzika- Evet hamilesiniz hayirli olsun. Gebelik olmadiginda silik falan cikmiyor net tek cizgi cikiyor cok erken gebelikte boyle silik cikiyor 3 gün sonra yenide yapin daha belirginlesmis olur. Bendede ayni bu sekildeydi.
Sofyademir -Kuzika- ama yaptığımda cok zor gözüküyordu gozle gozıkmıcek kadar aradan 2 gun gecti 2 cızgı olmus anlam veremedım
Aysegul93 Sofyademir 2 gün önce yaptığınız test mi bu ? Eğer oysa hamile değilsiniz. Çünkü 5dk dan sonra oluşan çift çizgi kabul edilmez