Herkese merhabalar kızlar bebeğim 5 ayına girdi ağırlıklı meme olarak gidiyoruz ama günde bir yada iki kez mama veriyorum özellikle gece uykusuna yatmadan sorum şu hipp in organik kaşık mamasından verebilir miyim 4 ay sonunda olanlardan kullanan var mı bebeğime gaz yapar mı ? Teşekkür ederim şimdiden 🎀