Arkadaşlar ben normalde temizlik yaparken oğlumu yürütece koyarım evin içinde beni takip eder mutfağı süpürürken pat diye ses gelince çığlığına oğlumu kafa üstü gördüm çok korktum hemen aldım kucağıma yüzünü yıkayıp buz tuttum kafasına hastaneye götürdüm sonuçları çok şükür temiz çıktı ama şişip morardı alnı çok üzüldüm az önce emzirirken öptüm ağladım her gün düşüyor kafasını vurmadığı gün yok düşe kalka büyür çocuklar ama daha 11 aylık bile olmadı bebeğim nasıl bir yol izlemeliyim kafasını korumak için ne yapabilirim fikri olan var mı çok üzülüyorum