Kızım 6 aylık. Bir aydır bu şekilde hep yğz üstü uyumak istiyor ben sırt üstü yatırıyorum onu hep yüz üstü buluyorum. İlk zamanlar tedirgin oluyordum fakat kafasını kontrol edebildiği için rahatsız olduğu durumda ağladığı icin sıkıntı yapmamaya calsııyorjm. Farkettim ki cok rahat ve uzun saatler uyuyor. Tıkanma va riski de yok aslında bebekler icin en rahatı. Yine de bir kaç kere kontrol ediyorum analık :)