Kızlar merhaba oğlum 4 aylık oldu bugün sağlık ocağında bize kan damlası verdi hemşiremiz fakat bunu kullanmayın ocean alın siz eczaneden dedi eczanedekiler daha iyi biz mecbur veriyoruz dediler aldım fakat eczacı nasıl kullanılacağını bilmediği için kaç damla günde kaç kere vermem gerektiğini söyleyemedi bende tamam ben hallederim dedim ve size danışayım dedim illaki kullanan vardır diye düşünüyorum 😄 nasıl kullanıyorsunuz siz