Canım biz geçen cuma yaptırdık 5 ay 25 günlüğüz bugün .
1 saat Öncesinde sürmek için krem verdi doktor bize ben onu uyguladım pipisine ve kasık bölgesine. Sonra doktorun yanına gittik krem zaten uyuşturmuş orayı sonra 3 yerden lokal anestezi yaptı. Damla göz yaşı dökmedi 🥰. Sonrasında 40 dakika sonra bizi odaya aldı iyice uyuşmuştu zaten. oda 15 dakika bile sürmedi. Yaklaşık olarak 12:30 gibi sünnet oldu akşam üstü saat 17:00 gibi uyuşukluk geçmeye başladı mız mızlandı sonra ben doktorun söylediklerini uyguladım ama uyuşukluk geçtikten sonra çişiyle o kadar ağladı kiiii size anlatamam çok zordu için için nasıl ağlıyor yavrum 😑😑 ağlama zaten o anlıktı sonrasında ağlama Yaşamadık fazla ama huyu değişiyor 😑😑 eskisi gibi sakin değil artık çok mız mız olmaya başladı şu 1 haftadır 😑😑