Sadeturkkahvesi Merhaba benim oğlumda gözlemlediğim birçok hiperaktivite belirtisi var. Acaba müsaitseniz sorularımı yanıtlayabilir misiniz? Kafam çok karışık.. Bir yandan da çok üzgünüm.. Otizm olma ihtimali de var çünkü henüz kesin bir şey yok ama psikiyatriden randevu almaya çalışıyoruz, bulabilirsek inşaAllah götüreceğiz..
Öncelikle oğlunuza kaç yaşında dehb tanısı konuldu?
Siz bunu farketmiş miydiniz?
Ve oğlunuzda istemsizce ellerini farklı şekillerde oynatma gibi bir şeyler var mıydı? Mesela uyurken uyanınca rahatsız edilince filan şoktan ya da stresten elini değişik şekilde oynatıyor muydu?
Göz teması var mıydı?
Eeg çektirdiniz mi hiç? Evetse sonucu ne çıkıyor..
Oğlunuzun sizle göz teması nasıldı, bir yerlere dalıyor muydu?
İsmine dönüyor muydu ya da kaç aylıkken dönmeye başladı tahmini..?
Teşekkür ederim şimdiden.🌷🌸🩷